Предметом вибіркового освітнього компонента є опанування граматичного компонента у програмах вивчення польської мови як іноземної, ефективних технік та методик опрацювання граматичного матеріалу, інтерактивних вправ у процесі вивчення граматики, з’ясування впливу граматики на результативність комунікативного процесу тощо. 

Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Середня освіта. Польська та англійська мови. Зарубіжна література; Мова та література (польська). Переклад
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Середня освіта. Географія. Економіка
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): 014 Середня освіта. Українська мова та література. Світова література.
Course rating: 5.0(2)

Це змагання для активних, кмітливих, обізнаних старшокласників і студентів закладів вищої освіти. Після реєстрації на квізленді кожен учасник упродовж тижня матиме можливість пройти тест із 20 запитань, присвячених основним правописним нововведенням.

Мета квізленду - віднайти серед волинської молоді справжніх знавців нової редакції українського правопису, а також розширити коло залюблених в українське слово!

Початок змагання - у День української писемності та мови - 9 листопада 2020 р. о 10.00.

Завершення - 13 листопада 2020 р. о 12.00.

Запрошуємо охочих!

Це 7-денна гра для творчих, активних, кмітливих, обізнаних старшокласників і студентів вищих закладів освіти. 

Мета квесту - віднайти серед волинської молоді справжніх шанувальників і знавців життя та творчості Лесі Українки, а також розширити коло залюблених у Лесине слово!

Культуромовний вишкіл у відкритому навчальному середовищі 
«Застосовуємо ІКТ і смакуємо кавою, або Корисне та приємне»
- це презентаційний захід у межах Фестивалю науки
Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.
Мета курсу:
  • удосконалити інформаційно-комунікативні компетентності майбутніх журналістів, видавців, вчителів-словесників;
  • мотивувати учасників до самонавчання та самовдосконалення з використанням мережних технологій.