ОК "Педагогіка вищої школи" для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти" за спеціальністю 014 Середня освіта (Географія)

Мета та завдання ОК "Педагогікка вищої школи" полягають у формуванні в майбутніх учителів географії, викладачів закладів перед вищої  фахової та вищої освіти інтегральної та системи загальних і фахових компетентностей планування, організації та проведення навчальних занять, виховання та розвитку здобувачів освіти в закладах передвищої фахової та вищої  освіти з визначенням їх  діагностичної мети, завдань, змісту, форм, методів та упровадженням сучасних технологій, методики виховної роботи в освітній процес ЗВО тощо.


Освітній ступінь: Магістр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): Середня освіта (Географія. Економіка)

Освітній компонент розроблено кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти на основі освітньо-професійної програми підготовки магістра за ОПП Корекційна психопедагогіка відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 016 Спеціальна освіта (016.02 Корекційна психопедагогіка) денної форми навчання. 


Освітній ступінь: Магістр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): 016 Спеціальна освіта (ОПП Корекційна психопедагогіка)
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 016 Спеціальна освіта Корекційна психопедагогіка. Спеціальна освіта. Інклюзивна освітаІнклюзивна
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): 231 Соціальна робота (ОПП Соціаль на робота. Соціальна педагогіка)
Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 232 Соціальне забезпечення

Дисципліна «Ігрова діяльність дітей з порушенням психофізичного розвитку» містить досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різних педагогічних ігор. На відміну від ігор взагалі, педагогічна гра має вагому ознаку – чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані, виділені в чіткому вигляді й характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю. Ігрова форма занять створюється на навчальних заняттях за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, що виступають як засіб спонукання, стимулювання до навчальної діяльності.


Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Корекційна психопедагогіка та логопедія
Освітній ступінь: Магістр
Спеціальність (Освітня програма): Спеціальна освіта. Інклюзивна освіта
Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 1


Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 013 Початкова освіта

Вивчення освітнього компонента «Cпеціальна психологія осіб із особливими потребами» передбачає розв’язання низки завдань підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних до організації інклюзивної та спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами на основі розуміння загальних, модально-специфічних і феноменологічних закономірностей їхнього розвитку; здійснення освітньої, інформаційно-роз’яснювальної, консультативної, методичної, координаційної, аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації, супроводу та розвитку спеціального та інклюзивного навчання.


Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 1
Освітній ступінь: Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 011 Освітні, педагогічні наук


Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): «Дошкільна освіта»



Освітній ступінь: Магістр
Спеціальність (Освітня програма): 231 Соціальна робота
Рекомендовано науково-методичною радою університету до використання у навчальному процесі: .



Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 013 Початкова освіта

Навчальна дисципліна «Мовленнєво-комунікативна культура» є нормативним документом факультету педагогічної освіти та соціальної роботи Волинського національного університету імені Лесі Українки, який розроблена на основі освітньої програми підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 Початкова освіта денної форми навчання.

У сфері комунікацій особливе місце відводиться мовленнєвій комунікації та етикету. Головною метою дисципліни є надання студентам як майбутнім фахівцям необхідної інформації, яка допомагала б здійснювати процес ділової  комунікації відповідно до етичних та етикетних норм. Завдання курсу – ознайомити студентів із особливостями мовленнєвої комунікації, основними законами і правилами ділового спілкування, а також з'ясувати сутність, типи і види ділового спілкування, його значення у професійній діяльності. Студенти зможуть навчитись спілкуватись із дотриманням вимог до культури усного й писемного ділового мовлення, налагоджувати взаємини із діловими партнерами, володіти етичними й етикетними нормами ділового спілкування; вирішувати етичні проблеми.

відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 Початкова освіта денної форми навчання.



 Дисципліна «Актуальні проблеми сучасної дошкільної освіти» належить до переліку нормативних навчальних дисциплін, що пропонуються в рамках циклу професійної підготовки магістрів зі спеціальності «Дошкільна освіта» на першому році навчання. Вона забезпечує загальний та професійний розвиток магістра і спрямована на отримання знань щодо проблем дошкільної освіти в Україні, а також провідних векторів і перспективних підходів до оновлення змісту освітньо-виховного процесу закладу дошкільної освіти та його методичного забезпечення.


Освітній ступінь: Магістр
Спеціальність (Освітня програма): Дошкільна освіта