ОК "Педагогіка вищої школи" для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти" за спеціальністю 014
Середня освіта (Географія)
Мета та завдання ОК "Педагогікка вищої школи" полягають у формуванні в майбутніх учителів географії, викладачів закладів перед вищої фахової та вищої освіти інтегральної та системи загальних і фахових компетентностей планування, організації та проведення навчальних занять, виховання та розвитку здобувачів освіти в закладах передвищої фахової та вищої освіти з визначенням їх діагностичної мети, завдань, змісту, форм, методів та упровадженням сучасних технологій, методики виховної роботи в освітній процес ЗВО тощо.
- Викладач: Бартків Оксана Степанівна
Освітній компонент розроблено кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти на основі освітньо-професійної програми підготовки магістра за ОПП Корекційна психопедагогіка відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 016 Спеціальна освіта (016.02 Корекційна психопедагогіка) денної форми навчання.
- Викладач: Сидорук Ірина Ігорівна
- Викладач: Брушневська Ірина
- Викладач: Рославець Руслана Миколаївна
- Викладач: Бичук Ірина
- Викладач: Бичук Ірина
Дисципліна «Ігрова діяльність дітей з порушенням психофізичного розвитку» містить досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різних педагогічних ігор. На відміну від ігор взагалі, педагогічна гра має вагому ознаку – чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані, виділені в чіткому вигляді й характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю. Ігрова форма занять створюється на навчальних заняттях за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, що виступають як засіб спонукання, стимулювання до навчальної діяльності.
- Викладач: Мацюк Зоряна
- Викладач: Сидорук Ірина Ігорівна
- Викладач: Остапйовська Ірина Ігорівна
- Викладач: Буднік Світлана Василівна
- Викладач: Рославець Руслана Миколаївна
- Викладач: Остапйовська Ірина Ігорівна
Вивчення освітнього компонента «Cпеціальна психологія осіб із особливими потребами» передбачає розв’язання низки завдань підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних до організації інклюзивної та спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами на основі розуміння загальних, модально-специфічних і феноменологічних закономірностей їхнього розвитку; здійснення освітньої, інформаційно-роз’яснювальної, консультативної, методичної, координаційної, аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації, супроводу та розвитку спеціального та інклюзивного навчання.
- Викладач: Коваленко Вікторія
- Викладач: Бичук Ірина
- Викладач: Мельник Ірина Миколаївна
- Викладач: Сушик Наталія Степанівна
- Викладач: Іовхімчук Наталія
- Викладач: Фенко Марія