ОК "Педагогіка вищої школи" для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти" за спеціальністю 014
Середня освіта (Географія)
Мета та завдання ОК "Педагогікка вищої школи" полягають у формуванні в майбутніх учителів географії, викладачів закладів перед вищої фахової та вищої освіти інтегральної та системи загальних і фахових компетентностей планування, організації та проведення навчальних занять, виховання та розвитку здобувачів освіти в закладах передвищої фахової та вищої освіти з визначенням їх діагностичної мети, завдань, змісту, форм, методів та упровадженням сучасних технологій, методики виховної роботи в освітній процес ЗВО тощо.
- Teacher: Бартків Оксана Степанівна
Освітній компонент розроблено кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти на основі освітньо-професійної програми підготовки магістра за ОПП Корекційна психопедагогіка відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 016 Спеціальна освіта (016.02 Корекційна психопедагогіка) денної форми навчання.
- Teacher: Сидорук Ірина Ігорівна
- Teacher: Брушневська Ірина
- Teacher: Бичук Ірина
- Teacher: Бичук Ірина
Дисципліна «Ігрова діяльність дітей з порушенням психофізичного розвитку» містить досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різних педагогічних ігор. На відміну від ігор взагалі, педагогічна гра має вагому ознаку – чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані, виділені в чіткому вигляді й характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю. Ігрова форма занять створюється на навчальних заняттях за допомогою ігрових прийомів і ситуацій, що виступають як засіб спонукання, стимулювання до навчальної діяльності.
- Teacher: Мацюк Зоряна
- Teacher: Сидорук Ірина Ігорівна
- Teacher: Буднік Світлана Василівна
- Teacher: Рославець Руслана Миколаївна
- Teacher: Остапйовська Ірина Ігорівна
Вивчення освітнього компонента «Cпеціальна психологія осіб із особливими потребами» передбачає розв’язання низки завдань підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних до організації інклюзивної та спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами на основі розуміння загальних, модально-специфічних і феноменологічних закономірностей їхнього розвитку; здійснення освітньої, інформаційно-роз’яснювальної, консультативної, методичної, координаційної, аналітичної та прогностичної діяльності щодо організації, супроводу та розвитку спеціального та інклюзивного навчання.
- Teacher: Коваленко Вікторія
- Teacher: Бичук Ірина
- Teacher: Мельник Ірина Миколаївна
- Teacher: Сушик Наталія Степанівна
- Teacher: Іовхімчук Наталія
Навчальна дисципліна «Мовленнєво-комунікативна культура» є нормативним документом факультету педагогічної освіти та соціальної роботи Волинського національного університету імені Лесі Українки, який розроблена на основі освітньої програми підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 Початкова освіта денної форми навчання.
У сфері комунікацій особливе місце відводиться мовленнєвій комунікації та етикету. Головною метою дисципліни є надання студентам як майбутнім фахівцям необхідної інформації, яка допомагала б здійснювати процес ділової комунікації відповідно до етичних та етикетних норм. Завдання курсу – ознайомити студентів із особливостями мовленнєвої комунікації, основними законами і правилами ділового спілкування, а також з'ясувати сутність, типи і види ділового спілкування, його значення у професійній діяльності. Студенти зможуть навчитись спілкуватись із дотриманням вимог до культури усного й писемного ділового мовлення, налагоджувати взаємини із діловими партнерами, володіти етичними й етикетними нормами ділового спілкування; вирішувати етичні проблеми.- Teacher: Іовхімчук Наталія
відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 Початкова освіта денної форми навчання.
- Teacher: Іовхімчук Наталія
Дисципліна «Актуальні проблеми сучасної дошкільної освіти» належить до переліку нормативних навчальних дисциплін, що пропонуються в рамках циклу професійної підготовки магістрів зі спеціальності «Дошкільна освіта» на першому році навчання. Вона забезпечує загальний та професійний розвиток магістра і спрямована на отримання знань щодо проблем дошкільної освіти в Україні, а також провідних векторів і перспективних підходів до оновлення змісту освітньо-виховного процесу закладу дошкільної освіти та його методичного забезпечення.
- Teacher: Мельник Ірина Миколаївна