Вивчення освітнього компонента «Документування в сфері соціального забезпечення» сприятиме підвищенню рівня професійної компетентності майбутніх бакалаврів із соціального забезпечення, їх готовності кваліфіковано вести документацію у процесі здійснення професійної діяльності.

Мета – формування в майбутніх фахівців умінь і навичок ведення документів у процесі професійної діяльності, організації і надання соціальних послуг, здійснення соціального забезпечення відповідно до чинного законодавства. Завдання освітнього компонента: 

– розглянути сутність понять «документ» та «документування»; 

 – ознайомитися із документуванням в організації, функціями та видами документів; 

 – розглянути документацію працівника соціальної установи залежно від потреб отримувача соціальної послуги на основі державних стандартів; 

– окреслити особливості електронного документообігу в соціальній сфері, оформлення робочої документації, планування та звітності в процесі здійснення професійної діяльності; 

– сформувати у здобувачів освіти професійне ставлення до роботи з різними видами документів, правильного та грамотного їх оформлення;

Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Соціальне забезпечення