Вивчення освітнього компонента «Документування в сфері соціального забезпечення» сприятиме підвищенню рівня професійної компетентності майбутніх бакалаврів із соціального забезпечення, їх готовності кваліфіковано вести документацію у процесі здійснення професійної діяльності.
Мета – формування в майбутніх фахівців умінь і навичок ведення документів у процесі професійної діяльності, організації і надання соціальних послуг, здійснення соціального забезпечення відповідно до чинного законодавства. Завдання освітнього компонента:
– розглянути сутність понять «документ» та «документування»;
– ознайомитися із документуванням в організації, функціями та видами документів;
– розглянути документацію працівника соціальної установи залежно від потреб отримувача соціальної послуги на основі державних стандартів;
– окреслити особливості електронного документообігу в соціальній сфері, оформлення робочої документації, планування та звітності в процесі здійснення професійної діяльності;
– сформувати у здобувачів освіти професійне ставлення до роботи з різними
видами документів, правильного та грамотного їх оформлення;
- Викладач: Петрук Вікторія Віталіївна
- Викладач: Степаненко Вікторія