В освітньому компоненті «Методика науково-педагогічних досліджень» подаються основні знання з проведення наукових досліджень, опанування основ та принципів методології, інструментарію та організації наукових педагогічних досліджень, формування у здобувачів освіти наукового світогляду, системи знань з інтерпретації теоретичних основ науки і теоретичних та емпіричних методів педагогічних досліджень. В освітньому компоненті розглядається специфіка методичного інструментарію та особливостей його застосування, презентації результатів наукових досліджень, цілісного уявлення про методику наукового дослідження та навичок практичного застосування методів наукового пошуку у професійній діяльності майбутнього вчителя, підготовку наукових публікацій за темою магістерського дослідження, підготовку та захист випускних кваліфікаційних робіт. Освітній компонент розкриває: різні методи та шкали вимірювання в педагогіці; правила табулювання та представлення даних; міри центральної тенденції та міри мінливості; характеристики нормального та рівномірного розподілів; закономірності встановлення відмінностей в рівневі досліджуваної ознаки та у розподілах ознаки; зсуву у значеннях досліджуваної ознаки.


Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): 01 Освіта / Педагогіка, 014.07 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література), Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) другий (магістерський)

Освітній компонент «Сучасні методики навчання у ЗВО» є важливим елементом професійної підготовки фахівців і складений відповідно до освітньо-професійних програм підготовки фахівців різних галузей знань  для здобувачів  другого (магістерського) рівня підготовки.

У  період реформування сучасної системи освіти України,  в умовах  глобалізації та інтеграції,  особливо актуальною є проблема професійної підготовки висококваліфікованих викладачів ЗВО. Її розв’язання передбачає відродження українським суспільством національної ідеї, відкритості зарубіжному досвіду, впровадження новітніх  методик навчання та викладання у закладах вищої освіти. У даному контексті пріоритетного   та визначального значення набувають сучасні методики навчання у ЗВО.

У межах  освітнього компонента у здобувачів  освіти формуються інтегральна, загальні, спеціальні (фахові) компетентності, особисті та професійні уміння і навички, гнучкі навички організації освітнього процесу у ЗВО та впровадження у нього сучасних ефективних методик навчання.

Освітній ступінь: Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Мова та література (польська). Переклад , Географія, культурологія, Політологія, Мистецтвознавство і ін.

Освітній компонент «Взаємодія вихователя ЗДО з родинами учасників бойових дій» належить до переліку вибіркових ОК, що пропонуються в рамках циклу професійної підготовки бакалаврів зі спеціальності 012 Дошкільна освіта. Вона забезпечує загальний та професійний розвиток бакалавра та спрямована на отримання поглиблених знань про різні аспекти науково-педагогічних підходів до визначення категорій «родина», «сім’я», «родина учасника бойових дій»; аналіз психолого-педагогічних основ взаємодії вихователя з РУБД; отримання поглиблених знань про зміст, форми, методи та принципи взаємодії вихователів з родинами учасників бойових дій; систематизацію та узагальнення знань про основні засади підготовки вихователів до взаємодії з РУБД; удосконалення умінь та навичок побудови моделей ефективної педагогічної взаємодії; обґрунтування ефективності використання педагогічних технологій взаємодії з РУБД; вивчення досвіду взаємодії вихователів з родинами учасників бойових дій в зарубіжних країнах.

Тимчасова окупація території Сходу України у 2014 р. та повномасштабна збройна агресія РФ проти України у 2022 р. породила загострення економічної кризи, велику кількості внутрішньо переміщених осіб, біженців та родин учасників бойових дій. Ці обставини стали новим викликом для української родини, оскільки унаслідок вимушених обставин вони стикнулися з низкою соціальних, педагогічних, медичних, психологічних та ін. проблем, що негативно впливають на родину як повноцінну виховну інституцію. По-різному реагують на кризові процеси у соціумі і маленькі учасники війни. Відсутність базових ресурсів, розрив сімейних стосунків, стигматизація і дискримінація, песимістичний погляд на життя та ін. – це найважливіші чинники, що визначають ступінь впливу війни на психічне здоров’я дітей і виявляються в агресивності, ворожості в міжособистісному спілкуванні з однолітками та дорослими. Відповідно – педагогічні колективи закладів дошкільної освіти, в яких виховуються діти із РУБД, мають бути готовими до надання різних соціально-педагогічних послуг, а саме: соціальної адаптації, освітніх, психологічних, розважально-дозвіллєвих, соціально-педагогічного супроводу, соціально-педагогічного патронажу, соціально-педагогічної профілактики та ін.

Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): Дошкільна освіта
Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): Дошкільна освіта
Course rating: 5.0(1)

'

Гуманітарні спеціальності 014 Середня освіта :

- мова і література (польська), за освітньо-професійною програмою  Середня освіта. Польська мова;

країнська мова та літератураза освітньо-професійною програмою  Середня освіта. Українська мова та література. Світова література;

ова і література (німецька)),за освітньо-професійною програмою   Середня освіта. Німецька мова;

-мова і література (англійська),за освітньо-професійною програмою  Середня освіта. Англійська мова;

Історія, за освітньо-професійною програмою  Середня освіта. Історія. Правознавство.



 

 

Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 014 Середня освіта гуманітарних спеціальностей :


Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 012 Дошкільна освіта,



Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 012 Дошкільна освіта




Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 012 Дошкільна освіта

Курс функціонує в режимі апробації з 15.02.2022

ступінь вищої освіти _ БАКАЛАВР 

Спеціальність : 012 "Дошкільна освіта", галузі знань 01 Освіта/Педагогіка

Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): Дошкільна освіта 012, Середня освіта 014

Курс функціонує в режимі апробації з 07.02.2022

для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти Бакалавр, за спеціальностю 012. Дошкільна освіта


Б

Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): Дошкільна освіта

Курс функціонує в режимі апробації з 07.02.2022р

СТУПІНЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ бакалавр, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 012. ДОШКІЛЬНА ОСВІТА




Курс функціонує в режимі апробації з 09.09.2021

для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти Баклавр за освітньою програмою Дошкільна освіта


Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): Дошкільна освіта


Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): Спеціальність 014 Середня освіта
Рекомендовано науково-методичною радою університету до використання у навчальному процесі: Протокол № 10 від 16.06.2021р.

Курс функціонує в режимі апробації з 03.11.2020р.

Навчальна дисципліна розроблена для студентів освітньої програми «Дошкільна освіта» на першому магістерському курсі у першому семестрі і присвячена ознайомленню майбутніх фахівців з нормативно-правовими документами по організації фінансово-госодарської діяльності закладу дошкільної освіти. 

Рекомендовано науково-методичною радою університету до використання у навчальному процесі. Протокол № 6 від 17.02.2021

для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти Магістр, за освітньою програмою 012 Дошкільна освіта

Рекомендовано науково-методичною радою університету до використання у навчальному процесі. Протокол № 2 від 20.10.2021р.

для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти Магістр галузі знань 01 Освіта/педагогіка, спеціальності 012 Дошкільна освіта, освітньо-професійної програми Дошкільна освіта


Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): Дошкільна освіта
Рекомендовано науково-методичною радою університету до використання у навчальному процесі: Протокол № 6 від 17.02.2021

Курс функціонує в режимі апробації  з 18.02.2019

для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти Магістр за освітньою програмою Початкова освіта