Сторітелінг як інструмент маркетингу використовувався давно, але активне поширення набув у останні кілька років. Цей прийом гармонійно вписався у сучасні тенденції бізнесу: щирість, емпатія, спілкування. Компанії використовують його з кількома цілями: розповісти про свої цінності, продати товар чи послугу, продемонструвати вирішення проблеми, підвищити лояльність бренду.
Освітній компонент має на меті вивчення засобів та прийомів сучасного сторітелінгу, досвіду його застосування в комунікаційній політиці підприємств, дослідження основних технологій цифрового сторітелінгу, засобів привернення уваги до товару, послуги чи бренду.
- Викладач: Савчук Ярослава
Освітній компонент має на меті формування системи знань щодо теоретичних основ і алгоритмів управління маркетингом в соціальних мережах та оволодіння практичними навичками щодо розробки стратегій, вибору ефективних SMM інструментів, формування контентної стратегії та плану просування, запуску ефективних рекламних кампаній через опанування алгоритмів роботи рекламного кабінету Facebook.
Освітній компонент «Маркетинг в соціальних мережах» дозволить отримати комплексний погляд на процес просування продукції та послуг в соціальних мережах, отримати системні алгоритми формування SMM-стратегій (social media marketing), засвоїти алгоритми просування бізнесу для зростання обсягів продажів та формування онлайн репутації, опанувати спеціальні інструменти налаштування та запуску таргетованих рекламних кампаній.
Особлива роль в рамках вивчення освітнього компонента «Маркетинг в соціальних мережах» належить висвітленню практичної складової роботи на базі актуальних запитів (акаунтів) представників реального бізнесу, розгляду конкретних кейсів, прикладів та практичної роботи кожного студента щодо розробки власного SMM book на базі обраного об’єкту дослідження для просування в найпопулярніших соцмережах Facebook та Instagram.
- Викладач: Савчук Ярослава
Інтегровані маркетингові комунікації стають неодмінною складовою сучасних комунікаційних кампаній провідних підприємств. Прагнення до вищої ефективності політики просування через застосування нових каналів, форм, засобів зв’язку вказують на необхідність застосування модерних підходів у співпраці зі сучасним споживачем. При наявності значних перешкод у процесі комунікування з цільовою аудиторією саме застосування інтегрованих інструментів логістичними підприємствами України через використання усіх можливих каналів поширення інформації та доступу до споживачів одночасно є необхідною умовою успішної господарської діяльності нині.
- Викладач: Савчук Ярослава
- Викладач: Сак Тетяна Василівна
В умовах сучасної динамічної ринкової економіки стратегічний маркетинг є ключовим інструментом забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Постійні зміни в поведінці споживачів, зростаюча конкуренція, глобалізація, цифровізація бізнес-процесів та еволюція маркетингових технологій вимагають від підприємств лише оперативного реагування, а й побудови довгострокових стратегій для ефективного функціонування. Стратегічний маркетинг дозволяє використовувати перспективні напрямки розвитку, звернути найбільш привабливі ринкові сегменти, адаптувати діяльність до нових економічних умов, а також сприяти формуванню сильного бренду. Особливо це актуально в умовах нестабільного економічного середовища, коли підприємства змушені швидко адаптуватися до змін та розробляти кризові стратегії.
Освітній компонент «Стратегічний маркетинг» належить до переліку нормативних і спрямований на вивчення теоретичних основ та формуванння практичних навичок використання методів та інструментів обґрунтування маркетингових стратегій на підприємстві. Вивчення освітнього компоненту допоможе здобувачам освіти розвинути стратегічне мислення та навички прийняття обґрунтованих рішень в глобальному економічному контексті, сприяєтиме формуванню лідерських навичок, що є незамінними для фахівців у галузі маркетингу.

- Викладач: Сак Тетяна Василівна
Впровадження інновацій у ринкових умовах є одним із головних способів підвищення конкурентоспроможності та підтримки високих темпів розвитку підприємства, і, як наслідок, збільшення рівня прибутку. У таких умовах актуальності набувають уміння використовувати інструменти маркетингу в просуванні інновацій, проводити маркетингові дослідження інновацій, прогнозувати попит та пропозицію на ринку інноваційних товарів та послуг. Підприємства, які активно використовують маркетинг інновацій, краще адаптуються до швидкозмінюваних умов ринку та забезпечують ефективність інноваційних рішень та стартапів.
Предметом вивчення освітнього компонента «Маркетинг інновацій» є формування знань і навичок обгрунтування стратегій та методів маркетингу, специфічних для інноваційних продуктів та послуг.

- Викладач: Лялюк Алла Миколаївна
- Викладач: Сак Тетяна Василівна
- Викладач: Букало Надія Артемівна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Букало Надія Артемівна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Сак Тетяна Василівна
- Викладач: Лялюк Алла Миколаївна
Освітній компонент «Цифровий маркетинг» стає надзвичайно актуальним у контексті стрімкого розвитку цифрових технологій та їхнього впливу на бізнес. Знання цифрового маркетингу стає ключовим для підприємств, які прагнуть адаптуватися до змін в споживчому поведінці, використовуючи онлайн-канали та аналізуючи дані для ефективної взаємодії з аудиторією. Глобальна доступність та фокус на інновації роблять цей освітній компонент ключовим для підготовки конкурентоздатних фахівців з маркетингу.
Електронний курс «Цифровий маркетинг» допоможе здобувачами вищої освіти набути системних знань з теоретичних основ та практичних засад формування та функціонування системи цифрового маркетингу, використання цифрових інструментів та технологій.
- Викладач: Лялюк Алла Миколаївна
- Викладач: Сак Тетяна Василівна
Освітній компонент спрямований на ознайомлення здобувачів освіти з відповідними поняттями та категоріями економіки праці та соціально-трудових відносин; відпрацювання практичних навичок управління людськими ресурсами на макро- та мікрорівнях та регулювання відносин у соціально-трудовій сфері; формування професійних здібностей у майбутніх фахівців щодо аналізу та планування праці на підприємствах.

- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Савчук Ярослава
- Викладач: Сак Тетяна Василівна
- Викладач: Шостак Людмила
- Викладач: Лялюк Алла Миколаївна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Лялюк Алла Миколаївна
- Викладач: Милько Інна
- Викладач: Савчук Ярослава