Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Маркетинг та міжнародна логістика
Освітній ступінь: Магістр
Спеціальність (Освітня програма): D5 Маркетинг та міжнародна логістика

Курс знайомить студентів із теорією та практикою маркетингової діяльності на світових ринках. Розглядаються особливості міжнародного середовища, культурні та економічні відмінності, стратегії виходу компаній на зарубіжні ринки, адаптація товарів, цінова політика, комунікації та збут у глобальному масштабі. Мета дисципліни – сформувати знання та навички для ефективного прийняття маркетингових рішень у міжнародному бізнесі.

Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Маркетинг
Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): спеціальності 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок освітньо-професійної програми Митна справа та фінанси зовнішньоекономічної діяльності
Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Маркетинг

Сторітелінг як інструмент маркетингу використовувався давно, але активне поширення набув у останні кілька років. Цей прийом гармонійно вписався у сучасні тенденції бізнесу: щирість, емпатія, спілкування. Компанії використовують його з кількома цілями: розповісти про свої цінності, продати товар чи послугу, продемонструвати вирішення проблеми, підвищити лояльність бренду.

Освітній компонент має на меті вивчення засобів та прийомів сучасного сторітелінгу, досвіду його застосування в комунікаційній політиці підприємств, дослідження основних технологій цифрового сторітелінгу, засобів привернення уваги до товару, послуги чи бренду.

Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Маркетинг

Освітній компонент має на меті формування системи знань щодо теоретичних основ і алгоритмів управління маркетингом в соціальних мережах та оволодіння практичними навичками щодо розробки стратегій, вибору ефективних SMM інструментів, формування контентної стратегії та плану просування, запуску ефективних рекламних кампаній через опанування алгоритмів роботи рекламного кабінету Facebook.

Освітній компонент «Маркетинг в соціальних мережах» дозволить отримати комплексний погляд на процес просування продукції та послуг в соціальних мережах, отримати системні алгоритми формування SMM-стратегій (social media marketing), засвоїти алгоритми просування бізнесу для зростання обсягів продажів та формування онлайн репутації, опанувати спеціальні інструменти налаштування та запуску таргетованих рекламних кампаній.

Особлива роль в рамках вивчення освітнього компонента «Маркетинг в соціальних мережах» належить висвітленню практичної складової роботи на базі актуальних запитів (акаунтів) представників реального бізнесу, розгляду конкретних кейсів, прикладів та практичної роботи кожного студента щодо розробки власного SMM book на базі обраного об’єкту дослідження для просування в найпопулярніших соцмережах Facebook та Instagram.


Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Маркетинг

Інтегровані маркетингові комунікації стають неодмінною складовою сучасних комунікаційних кампаній провідних підприємств. Прагнення до вищої ефективності політики просування через застосування нових каналів, форм, засобів зв’язку вказують на необхідність застосування модерних підходів у співпраці зі сучасним споживачем. При наявності значних перешкод у процесі комунікування з цільовою аудиторією саме застосування інтегрованих інструментів логістичними підприємствами України через використання усіх можливих каналів поширення інформації та доступу до споживачів одночасно є необхідною умовою успішної господарської діяльності нині.


Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг ОП "Маркетинг і міжнародна логістика"

В умовах стрімкого розвитку інноваційних технологій, посилення конкуренції та глобалізації бізнесу маркетологи мають володіти сучасними знаннями про інноваційне підприємництво та управління проектами. Це дозволяє ефективно створювати та просувати нові продукти, формувати інноваційні бізнес-моделі, а також успішно реалізовувати проекти в умовах швидких змін та невизначеності ринкового середовища.

Освітній компонент «Інноваційне підприємництво та управління проєктами»  належить до переліку нормативних і спрямований на вивчення теоретичних основ та формуванння практичних навичок започаткування та організації стартапів та інноваційних проєктів, економічного обґрунтування проєктів та забезпечення їх успішного функціонування.


Освітній ступінь: Магістр
Форми здобуття освіти: Денна/заочна
Спеціальність (Освітня програма): D5 Маркетинг (Маркетинг і міжнародна логістика), D3 Менеджмент (Менеджмент організацій), D7 Торгівля (Підприємництво, торгівля та організація бізнесу)

В умовах сучасної динамічної ринкової економіки стратегічний маркетинг є ключовим інструментом забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Постійні зміни в поведінці споживачів, зростаюча конкуренція, глобалізація, цифровізація бізнес-процесів та еволюція маркетингових технологій вимагають від підприємств лише оперативного реагування, а й побудови довгострокових стратегій для ефективного функціонування. Стратегічний маркетинг дозволяє використовувати перспективні напрямки розвитку, звернути найбільш привабливі ринкові сегменти, адаптувати діяльність до нових економічних умов, а також сприяти формуванню сильного бренду. Особливо це актуально в умовах нестабільного економічного середовища, коли підприємства змушені швидко адаптуватися до змін та розробляти кризові стратегії.

Освітній компонент «Стратегічний маркетинг» належить до переліку нормативних і спрямований на вивчення теоретичних основ та формуванння практичних навичок використання методів та інструментів обґрунтування маркетингових стратегій на підприємстві. Вивчення освітнього компоненту допоможе здобувачам освіти розвинути стратегічне мислення та навички прийняття обґрунтованих рішень в глобальному економічному контексті, сприяєтиме формуванню лідерських навичок, що є незамінними для фахівців у галузі маркетингу.


Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): D5 Маркетинг (Маркетинг та міжнародна логістика)
Рекомендовано науково-методичною радою університету до використання у навчальному процесі: Протокол №10 від 18.06.2025 р.

Впровадження інновацій у ринкових умовах є одним із головних способів підвищення конкурентоспроможності та підтримки високих темпів розвитку підприємства, і, як наслідок, збільшення рівня прибутку. У таких умовах актуальності набувають уміння використовувати інструменти маркетингу в просуванні інновацій, проводити маркетингові дослідження інновацій, прогнозувати попит та пропозицію на ринку інноваційних товарів та послуг. Підприємства, які активно використовують маркетинг інновацій, краще адаптуються до швидкозмінюваних умов ринку та забезпечують ефективність інноваційних рішень та стартапів.

Предметом вивчення освітнього компонента «Маркетинг інновацій» є формування знань і навичок обгрунтування стратегій та методів маркетингу, специфічних для інноваційних продуктів та послуг.


Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг (ОП Маркетинг)
Рекомендовано науково-методичною радою університету до використання у навчальному процесі: Протокол №7 від 19.03.2025 р.
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Спеціальність (Освітня програма): Маркетинг і міжнародна логістика
Освітній ступінь: Магістр
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг (Міжнародна логістика)
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг (Маркетинг)
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг і міжнародна логістика
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг (Маркетинг)
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг (Маркетинг)
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг (Маркетинг)
Освітній ступінь: Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг (Маркетинг і міжнародна логістика)
Course rating: 5.0(2)
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 075 Маркетинг ОП Маркетинг