- Teacher: Дурманенко Оксана Леонідівна
Курс функціонує в режимі апробації з 19.11.2015
для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти Бакалавр за напрямом підготовки Початкова освіта
- Teacher: Сергеєва Валентина Федорівна
- Teacher: Кузава Ірина Борисівна
- Teacher: Марценюк Ірина Петрівна
- Teacher: Остапйовська Ірина Ігорівна
- Teacher: Мартинюк Тетяна Анатоліївна
- Teacher: Алендар Надія Іванівна
- Teacher: Петрук Вікторія Віталіївна
Нормативна дисципліна
Освітній рівень: бакалавр
Галузь знань: Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 013 Початкова освіта
Освітньо-професійна програма: Початкова освіта
Обсяг дисципліни (кредитів /годин): 5/150
Мова навчання: українська
Форма навчання: денна
- Teacher: Остапйовська Ірина Ігорівна
- Teacher: Остапйовська Ірина Ігорівна
Освітній рівень: бакалавр
Галузь знань: 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальність: 013 Початкова освіта
Освітньо-професійна програма: Початкова освіта
Форма навчання: денна
Мова навчання: українська
- Teacher: Десятник Катерина Володимирівна
відповідно до навчального плану для галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 013 Початкова освіта денної форми навчання.
- Teacher: Іовхімчук Наталія
Курс функціонує в режимі апробації з 07.02.2022
Курс "Українська етнопедагогіка" створений для підготовки Бакалавр, галузі знань 01 Освіта, спеціальності 013 «Початкова освіта», за освітньою програмою «Початкова освіта».
- Teacher: Данилюк Оксана Климівна
- Teacher: Кашуб'як Ірина Олександрівна
Для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти Бакалавр за спеціальністю Початкова освіта
- Teacher: Десятник Катерина Володимирівна
Курс функціонує в режимі апробації з 18.11.2020
для студентів, які здобувають освітній ступінь вищої освіти бакалавр, за освітньою програмою 013. Початкова освіта
- Teacher: Данилюк Оксана Климівна
- Teacher: Кашуб'як Ірина Олександрівна
- Teacher: Марценюк Ірина Петрівна
Мета курсу: засвоєння філософських, нормативно-правових та організаційних основ інклюзивної освіти.
Завдання курсу: систематизація знань студентів спеціальності 013 Початкова освіта щодо основних положень інклюзивної освіти; формування уявлень про побудову стратегії взаємодії з батьками вихованців із ООП та фахівцями; формування уявлень щодо професійно важливих властивостей особистості педагога.
Навчальна дисципліна "Основи інклюзивної освіти" включає три модулі.
У межах першого - визначено два змістові модулі:
1) шляхи розвитку інклюзивної освіти в Україні;
2) практика організації інклюзивного навчання у початковій школі.
Головна спрямованість другого модуля (навчальний проект) полягає у формуванні творчого розуміння і розв'язання проблем університетської освіти.
Третій модуль передбачає здійснення контролю з кожного змістового модуля з метою з'ясування рівня засвоєння студентами змісту конкретного модуля.
- Teacher: Кузава Ірина Борисівна