Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 122 Комп’ютерні науки («Комп’ютерні науки та інформаційні технології»)
Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 227- «Фізична терапія, ерготерапія»
Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 014 - Фізична культура (Середня освіта)

Освітній компонент «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» всебічно розвиває особистість природничо-математичного профілю і зорієнтований на формування навичок і вмінь практичного володіння англійською мовою зі свого фаху та на розвиток у студентів мовної (лінгвістичної), мовленнєвої (комунікативної) та соціокультурної (країнознавчої та лінгвокраїнознавчої) компетентностей.

Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 091 Біологія та біохімія («Лабораторна діагностика»); 014 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини) «Середня освіта. Біологія, природознавство, здоров’я людини»
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 017 - Фізична культура і спорт
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Спеціальність (Освітня програма): Фізична культура і спорт

АНОТАЦІЯ КУРСУ

     OK Іноземна мова  за професійним спрямуванням належить до циклу дисциплін загальної підготовки студентів за освітнім рівнем Магістр. Вона забезпечує формування в магістрів професійно-орієнтованої компетентності з перспективою їх подальшого використання під час виконання субтексту з тестових завдань іноземною мовою професійного спілкування ліцензійного іспиту «Крок1», а також забезпечить комунікативну самостійність науковця у сферах професійного та ситуативного спілкування, пов’язаного з розумінням автентичних текстів у галузі фармації.

Мета OK - вивчення особливостей функціонування іноземної мови у професійній писемній та усній комунікації, засвоєння специфіки професійного письма, читання, слухання, говоріння через ознайомлення із сучасними оригінальними текстами різних жанрів, виявлення їхніх структурних, змістовних, мовних, комунікативних і риторичних рис; удосконалення умінь і навичок продукувати якісні тексти фахового спрямування іноземною мовою.

Основні завдання вивчення OK Іноземна мова  за професійним спрямуванням:

– усвідомлено розуміти специфіку іноземної професійної комунікації;

– ефективно використовувати іноземну мову для здобуття і передавання фахової інформації;

– самостійно критично мислити, аналізувати і синтезувати, оцінювати здобуту інформацію;

– анотувати та реферувати іноземну і україномовну літературу за фахом іноземною мовою;

– репрезентувати результати власних досліджень іноземною мовою у письмовій формі;

– продукувати і грамотно оформлювати тексти іноземною мовою відповідно до сучасних вимог;

– демонструвати високу культуру професійного спілкування іноземною мовою. 

Програмні результати навчання:

Згідно з освітньо-професійною програмою здобувачі освіти в результаті вивчення освітнього компонента «Іноземна мова за професійним спрямуванням» набудуть таких компетентностей:

ІНТ. Здатність розв’язувати типові та складні спеціалізовані задачі і практичні проблеми у професійній фармацевтичній діяльності із застосуванням положень, теорій і методів фундаментальних, хімічних, технологічних, біомедичних і соціально-економічних наук; інтегрувати знання та вирішувати складні питання, формулювати судження за недостатньої або обмеженої інформації; ясно і недвозначно доносити свої висновки та знання, розумно їх обґрунтовуючи, до фахової та нефахової аудиторії.

ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК8. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, здатність спілкуватися іноземною мовою на рівні, що забезпечує ефективну професійну діяльність.

ПРН 2. Застосовувати знання із загальних і фахових дисциплін у професійній діяльності.

ПРН8. Здійснювати професійне спілкування державною мовою, використовувати навички усної комунікації іноземною мовою, аналізуючи тексти фахової спрямованості, та перекладати іншомовні інформаційні джерела.

ПРН10. Дотримуватися норм спілкування у професійній взаємодії з колегами, керівництвом, споживачами, ефективно працювати у команді.




Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 226 - "Фармація. Промислова фармація"

Анотація курсу

Силабус нормативного освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія» підготовки бакалавра галузі знань 22 «Охорона здоров’я»  спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».Освітній компонент «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» всебічно розвиває особистість природничо-математичного профілю і зорієнтований на формування навичок і вмінь практичного володіння англійською мовою зі свого фаху та на розвиток у студентів мовної (лінгвістичної), мовленнєвої (комунікативної) та соціокультурної (країнознавчої та лінгвокраїнознавчої) компетентностей. Мовна (лінгвістична) компетентність включає знання системи мови, правила її функціонування у процесі комунікації та володіння способами й навичками використання вивченого мовного матеріалу; мовленнєва (комунікативна) компетентність передбачає здатність сприймати і відтворювати іноземне мовлення у відповідності з умовами мовленнєвої комунікації, створювати власні висловлювання відповідно до мети, завдань та ситуації спілкування, виробляти уміння і навички успішної комунікації; соціокультурна (країнознавча та лінгвокраїнознавча) компетентність включає знання про основні особливості соціокультурного розвитку країни та оволодіння певним обсягом культурної інформації про народ, мова якого вивчається.

Предмет вивчення – усне та письмове мовлення, фонетичні та граматичні особливості сучасної англійської мови.

Метою викладання освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» є:

- практичне оволодіння студентами іноземною мовою професійного спрямування, формування професійної іншомовної комунікативної компетентності для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності;

- формування навичок читання іншомовних текстів за фахом і вміння передавати отриману з них інформацію в усній та писемній формах;

- розвиток уміння сприймати на слух іншомовну інформацію і будувати мовленнєву поведінку в ситуаціях професійного спілкування.

Основними завданнями вивчення освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» є:
- оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності: читанням (оглядовим,
інформативним і глибинним) у роботі з літературою зі спеціальності; говорінням
і аудіюванням в ситуаціях професійно-ділового та повсякденного спілкування з
урахуванням соціокультурного та країнознавчого аспектів іноземної мови;
- оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.

3. Результати навчання

Інтегральна компетентність (ІК)

ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з фізичною терапією та ерготерапією, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних, психологопедагогічних наук.

Загальні компетентності (ЗК)

ЗК1 Здатність до розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК2 Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

ЗК3 Здатність до міжособистісної взаємодії.

ЗК4 Здатність працювати в команді.

ЗК5 Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

ЗК7 Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК8 Здатність планувати та управляти часом.

ЗК11 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК12 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Фахові компетентності (ФК)

ФК1 Здатність пояснити пацієнтам, клієнтам, родинам, членам міждисциплінарної команди, іншим медичним працівникам потребу у заходах фізичної терапії, ерготерапії, принципи їх виконання і зв'язок з охороною здоров’я.

ФК7 Здатність допомогти пацієнту/клієнту зрозуміти власні потреби, обговорювати та пояснювати зміст і необхідність виконання програми фізичної терапії та ерготерапії.

ФК8 Здатність ефективно реалізовувати програму фізичної терапії та/або ерготерапії

ФК15 Здатність активно засвоювати професійну культуру та професійну деонтологію, пристосовуватись до виконання професійних ролей і функцій, до життя в нових соціально-професійних умовах.

Програмні результати навчання (ПРН)

ПРН 2 Спілкуватися усно та письмово українською та іноземною мовами у професійному середовищі, володіти фаховою термінологією та професійним дискурсом, дотримуватися етики ділового спілкування; складати документи, у тому числі іноземною мовою (мовами).

ПРН 3 Використовувати сучасну комп’ютерну техніку; знаходити інформацію з різних джерел; аналізувати вітчизняні та зарубіжні джерела інформації, необхідної для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень.

ПРН 15 Вербально і невербально спілкуватися з особами та групами співрозмовників, різними за віком, рівнем освіти, соціальною і професійною приналежністю, психологічними та когнітивними якостями тощо, у мультидисциплінарній команді.

ПРН 18 Оцінювати себе критично, засвоювати нову фахову інформацію, поглиблювати знання за допомогою самоосвіти, оцінювати й представляти власний досвід, аналізувати й застосовувати досвід колег.


Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 227 - Фізична терапія. Ерготерапія.
Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): Готельно-ресторанна справа
Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 227 «Фізична терапія, ерготерапія»
Освітній ступінь: Магістр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Фармація
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Туризм, Готельно-ресторанна справа
Освітній ступінь: Магістр
Освітній ступінь : Магістр
Спеціальність (Освітня програма): Фармація. Промислова фармація
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Менеджмент
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): Менеджмент
Освітній ступінь: Бакалавр
Освітній ступінь : Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 241 Готельно-ресторанна справа, 242 Туризм

11


Освітній ступінь: Бакалавр
Спеціальність (Освітня програма): 227 «Фізична терапія, ерготерапія»
Освітній ступінь: Бакалавр
Форми здобуття освіти: Денна
Спеціальність (Освітня програма): 227. ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ
Освітній ступінь: Магістр
Спеціальність (Освітня програма): 227 Фізична терапія, ерготерапія, освітньо-професійної програми 227.01 фізична терапія