- Викладач: Смаль Оксана Віталіївна
- Викладач: Смаль Оксана Віталіївна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Лавриненко Олександр
Освітній компонент «Іноземна мова (англійська)
за професійним спрямуванням» всебічно розвиває особистість природничо-математичного
профілю і зорієнтований на формування навичок і вмінь практичного володіння англійською
мовою зі свого фаху та на розвиток у студентів мовної (лінгвістичної), мовленнєвої
(комунікативної) та соціокультурної
(країнознавчої та лінгвокраїнознавчої) компетентностей.
- Викладач: Смаль Оксана Віталіївна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
АНОТАЦІЯ КУРСУ
OK Іноземна мова за професійним спрямуванням належить до циклу дисциплін загальної підготовки студентів за освітнім рівнем Магістр. Вона забезпечує формування в магістрів професійно-орієнтованої компетентності з перспективою їх подальшого використання під час виконання субтексту з тестових завдань іноземною мовою професійного спілкування ліцензійного іспиту «Крок1», а також забезпечить комунікативну самостійність науковця у сферах професійного та ситуативного спілкування, пов’язаного з розумінням автентичних текстів у галузі фармації.
Мета OK - вивчення особливостей функціонування іноземної мови у професійній писемній та усній комунікації, засвоєння специфіки професійного письма, читання, слухання, говоріння через ознайомлення із сучасними оригінальними текстами різних жанрів, виявлення їхніх структурних, змістовних, мовних, комунікативних і риторичних рис; удосконалення умінь і навичок продукувати якісні тексти фахового спрямування іноземною мовою.
Основні завдання вивчення OK Іноземна мова за професійним спрямуванням:
– усвідомлено розуміти специфіку іноземної професійної комунікації;
– ефективно використовувати іноземну мову для здобуття і передавання фахової інформації;
– самостійно критично мислити, аналізувати і синтезувати, оцінювати здобуту інформацію;
– анотувати та реферувати іноземну і україномовну літературу за фахом іноземною мовою;
– репрезентувати результати власних досліджень іноземною мовою у письмовій формі;
– продукувати і грамотно оформлювати тексти іноземною мовою відповідно до сучасних вимог;
– демонструвати високу культуру професійного спілкування іноземною мовою.
Програмні результати навчання:
Згідно з освітньо-професійною програмою здобувачі освіти в результаті вивчення освітнього компонента «Іноземна мова за професійним спрямуванням» набудуть таких компетентностей:
ІНТ. Здатність розв’язувати типові та складні спеціалізовані задачі і практичні проблеми у професійній фармацевтичній діяльності із застосуванням положень, теорій і методів фундаментальних, хімічних, технологічних, біомедичних і соціально-економічних наук; інтегрувати знання та вирішувати складні питання, формулювати судження за недостатньої або обмеженої інформації; ясно і недвозначно доносити свої висновки та знання, розумно їх обґрунтовуючи, до фахової та нефахової аудиторії.
ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК8. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, здатність спілкуватися іноземною мовою на рівні, що забезпечує ефективну професійну діяльність.
ПРН 2. Застосовувати знання із загальних і фахових дисциплін у професійній діяльності.
ПРН8. Здійснювати професійне спілкування державною мовою, використовувати навички усної комунікації іноземною мовою, аналізуючи тексти фахової спрямованості, та перекладати іншомовні інформаційні джерела.
ПРН10. Дотримуватися норм спілкування у професійній взаємодії з колегами, керівництвом, споживачами, ефективно працювати у команді.
- Викладач: Тригуб Галина Василівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
Анотація курсу
Силабус нормативного освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» складено відповідно до освітньо-професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія» підготовки бакалавра галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія».Освітній компонент «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» всебічно розвиває особистість природничо-математичного профілю і зорієнтований на формування навичок і вмінь практичного володіння англійською мовою зі свого фаху та на розвиток у студентів мовної (лінгвістичної), мовленнєвої (комунікативної) та соціокультурної (країнознавчої та лінгвокраїнознавчої) компетентностей. Мовна (лінгвістична) компетентність включає знання системи мови, правила її функціонування у процесі комунікації та володіння способами й навичками використання вивченого мовного матеріалу; мовленнєва (комунікативна) компетентність передбачає здатність сприймати і відтворювати іноземне мовлення у відповідності з умовами мовленнєвої комунікації, створювати власні висловлювання відповідно до мети, завдань та ситуації спілкування, виробляти уміння і навички успішної комунікації; соціокультурна (країнознавча та лінгвокраїнознавча) компетентність включає знання про основні особливості соціокультурного розвитку країни та оволодіння певним обсягом культурної інформації про народ, мова якого вивчається.
Предмет вивчення – усне та письмове мовлення, фонетичні та граматичні особливості сучасної англійської мови.
Метою викладання освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» є:
- практичне оволодіння студентами іноземною мовою професійного спрямування, формування професійної іншомовної комунікативної компетентності для використання іноземної мови в різних сферах професійної діяльності;
- формування навичок читання іншомовних текстів за фахом і вміння передавати отриману з них інформацію в усній та писемній формах;
- розвиток уміння сприймати на слух іншомовну інформацію і будувати мовленнєву поведінку в ситуаціях професійного спілкування.
Основними завданнями вивчення освітнього компонента «Іноземна мова (англійська) за професійним спрямуванням» є:
- оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності: читанням (оглядовим,інформативним і глибинним) у роботі з літературою зі спеціальності; говорінням
і аудіюванням в ситуаціях професійно-ділового та повсякденного спілкування з
урахуванням соціокультурного та країнознавчого аспектів іноземної мови;
- оволодіння навичками письмового мовлення з фахової тематики.
3. Результати навчання
Інтегральна компетентність (ІК) | ІК. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, пов’язані з фізичною терапією та ерготерапією, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, із застосуванням положень, теорій та методів медико-біологічних, соціальних, психологопедагогічних наук. |
Загальні компетентності (ЗК) | ЗК1 Здатність до розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК2 Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК3 Здатність до міжособистісної взаємодії. ЗК4 Здатність працювати в команді. ЗК5 Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. ЗК7 Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК8 Здатність планувати та управляти часом. ЗК11 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК12 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. |
Фахові компетентності (ФК) | ФК1 Здатність пояснити пацієнтам, клієнтам, родинам, членам міждисциплінарної команди, іншим медичним працівникам потребу у заходах фізичної терапії, ерготерапії, принципи їх виконання і зв'язок з охороною здоров’я. ФК7 Здатність допомогти пацієнту/клієнту зрозуміти власні потреби, обговорювати та пояснювати зміст і необхідність виконання програми фізичної терапії та ерготерапії. ФК8 Здатність ефективно реалізовувати програму фізичної терапії та/або ерготерапії ФК15 Здатність активно засвоювати професійну культуру та професійну деонтологію, пристосовуватись до виконання професійних ролей і функцій, до життя в нових соціально-професійних умовах. |
Програмні результати навчання (ПРН) | ПРН 2 Спілкуватися усно та письмово українською та іноземною мовами у професійному середовищі, володіти фаховою термінологією та професійним дискурсом, дотримуватися етики ділового спілкування; складати документи, у тому числі іноземною мовою (мовами). ПРН 3 Використовувати сучасну комп’ютерну техніку; знаходити інформацію з різних джерел; аналізувати вітчизняні та зарубіжні джерела інформації, необхідної для виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень. ПРН 15 Вербально і невербально спілкуватися з особами та групами співрозмовників, різними за віком, рівнем освіти, соціальною і професійною приналежністю, психологічними та когнітивними якостями тощо, у мультидисциплінарній команді. ПРН 18 Оцінювати себе критично, засвоювати нову фахову інформацію, поглиблювати знання за допомогою самоосвіти, оцінювати й представляти власний досвід, аналізувати й застосовувати досвід колег. |
- Викладач: Тригуб Галина Василівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Кирикилиця Валентина Василівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Тригуб Галина Василівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Тригуб Галина Василівна
- Викладач: Смаль Оксана Віталіївна
- Викладач: Смаль Оксана Віталіївна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Тригуб Галина Василівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Хникіна Оксана Олександрівна
- Викладач: Тригуб Галина Василівна